Bestellen en bezorgen

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    In uw account wordt de status weergegeven van uw bestelling. Heeft u een bestelling geplaatst zonder een account aan te maken? In dat geval kunt u naar deze pagina gaan en vul uw bestelnummer inclusief e-mail adres in.

  • Wat is de levertijd?

    Doorgaans worden bestelling op werkdagen dezelfde dag verzonden en ontvangt u de bestelling de volgende dag. Om teleurstellingen te voorkomen, melden wij dat de bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen bij u geleverd wordt.

  • Kan ik mijn adres wijzigen nadat de bestelling is gedaan?

    Nee, het is helaas niet mogelijk om uw adres te wijzigen nadat de bestelling is geplaatst. Zodra uw bestelling met de bezorger mee gaat, kunt u veelal uw adres zelf wijzigen, nadat de bezorger de eerste keer het pakket niet heeft kunnen afleveren.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Bij Jordanfield betaalt u niets aan verzendkosten. De bestelling wordt gratis naar u verzonden.

  • Hoe bestel ik op de website van Jordanfield?

    Zodra u op een productpagina bent, kunt u de maat selecteren die u wenst. Vervolgens klikt u op de button "in winkelwagen" en het product wordt aan uw winkelwagen toegevoegd. Rechtsboven in het scherm ziet u een winkelmand. Als u daarop klikt komt u terecht in het afreken scherm. Na het volgen van de gevraagde stappen, kunt u betalen en wordt uw bestelling door ons verwerkt.

  • Zijn de prijzen inclusief btw?

    Alle prijzen op de website die staan vermeld zijn inclusief btw.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

    Mocht u niet thuis zijn tijdens de levering van uw pakket, dan probeert de postbode het pakket de volgende dag nogmaals aan te leveren. Daarna is het mogelijk dat u zelf contact opneemt met de postbezorger voor het maken van een nieuwe afspraak. Indien u dit niet doet, zal het pakket bij het dichtstbijzijnde afleverpunt afgeleverd wordenMocht u niet thuis zijn tijdens de levering van uw pakket, dan probeert de postbode het pakket de volgende dag nogmaals aan te leveren. Daarna is het mogelijk dat u zelf contact opneemt met de postbezorger voor het maken van een nieuwe afspraak. Indien u dit niet doet, zal het pakket bij het dichtstbijzijnde afleverpunt afgeleverd worden.

  • Hoe maak ik een verlanglijst?

    Bij Jordanfield is het als gast mogelijk om een verlanglijst aan te maken. Klik op het hartje op een productpagina, zodat het product aan uw verlanglijst wordt toegevoegd. Uiteraard is het ook mogelijk om de verlanglijst in uw account te vullen. Zorg ervoor dat u bent ingelogd, vervolgens volgt u het voorgaande proces en het product zal op uw verlanglijst in uw account terecht komen.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Zodra de bestelling geplaatst is, kan de bestelling doorgaans niet meer worden geannuleerd, omdat alle processen automatisch verlopen. Uiteraard kunt u alsnog een e-mail sturen naar service@jordanfield.nl om te kijken of het ons alsnog lukt om te annuleren.