Ruilen en retourneren

  • Ik wil graag mijn product ruilen?

    Bent u niet tevreden met het product dat u heeft ontvangen? Geen probleem, u kunt het product retourneren. Ruilen is helaas niet mogelijk, maar u kunt het gewenste product bestellen en genieten van gratis verzending.

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Indien u niet tevreden bent met een of meerdere producten, kunt u binnen 14 dagen nadat uw bestelling in ontvangst is genomen, de producten retourneren. Voor het retourneren kiest u zelf de koeriersdienst. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. Het is wel belangrijk dat u alle originele labels en verpakkingen meestuurt om het retour goed te kunnen verwerken.

  • Kan ik mijn adres wijzigen nadat de bestelling is gedaan?

    Nee, het is helaas niet mogelijk om uw adres te wijzigen nadat de bestelling is geplaatst. Zodra uw bestelling met de bezorger mee gaat, kunt u veelal uw adres zelf wijzigen, nadat de bezorger de eerste keer het pakket niet heeft kunnen afleveren.

  • Hoe lang duurt het voordat een product retour is verwerkt?

    Zodra het product retour is ontvangen, duurt het doorgaans enkele dagen dat het is verwerkt en uitbetaald. In enkele gevallen kan het iets langer duren. Uiterlijk 10 dagen.

  • Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren van producten?

    Ja, de verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor de klant. U kunt zelf bepalen met welke koeriersdienst u de producten retour stuurt.